BudgetBeauty

6.28.2012

Tag: Let's get Personal (DUTCH)

Deze tag ben ik al een paar keer tegen gekomen en het leek me wel leuk om deze ook eens te doen. En weer eens een keertje in het Nederlands bloggen voor de afwisseling.  Ik hoop dat jullie het leuk vinden om eens wat meer persoonlijke dingen over mij te lezen. 



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik denk het wel ja.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Pff… Exact weet ik het niet meer maar het is niet heel lang geleden geweest.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
JA! Het heerlijke biefstukje dat op mn bord ligt.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen! Ugh kinderen zijn echt niet mijn ding dus ik zou niet weten wat ik er met 10 zou moeten.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Messen en vorken die over borden schrapen en heel zachtjes op de achtergrond staat de tv aan.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Yep, het zou ook niet echt anders kunnen.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik heel erg van biefstuk hou (:

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja. Sterker nog ik sta altijd voor iedereen klaar, ongeacht of het m’n vrienden zijn of mensen die ik vaag ken.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik huil eigenlijk bijna nooit in het bijzijn van anderen, maar ik denk Jessica, een van m’n beste vriendinnetjes.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
M’n nagellak eraf krabben, struikelen over m’n woorden en veel op en neer lopen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Haha nee niet echt. Over het algemeen vind ik mensen maar moeilijk en vervelend. En onduidelijk! Niet dat ik zelf heel veel beter ben hoor ;)

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik vraag het me af… Ik denk dat er wel een aantal mensen zijn die mij bijna helemaal begrijpen maar voor de volle 100%? Nee, ik denk niemand.

Heb je op dit moment een reden om te lachen? 
Biefstuk.. Haha nee! Ik heb genoeg redenen om te lachen!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja hoor (: Niet in die woorden precies, maar wel met dezelfde gedachten.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee. Ik heb misschien een hoop vervelende dingen meegemaakt in m’n leven maar die dingen hebben mij wel heel sterk gemaakt en gevormd tot wie ik ben.

Vertel jij je ouders alles?
Al jaren niet meer. Ik vertel ze eigenlijk alleen nog dingen als ze erom vragen.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee niet echt, ik rook zelf namelijk ook dus dat zou hypocriet zijn.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Niet echt, maar het zou me niks verbazen als het toch zou gebeuren.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Haha waarschijnlijk Robert Pattinson! Maar in real life volgens mij niemand.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Het heden denk ik? Ik ben sowieso niet iemand die veel aan “vroeger” denkt omdat ik dat nutteloos vind. Af en toe een leuke herinnering is prima, maar je leeft nu en niet meer toen.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Veel te weinig! Ik probeer toch wel elke dag zo’n 6 tot 8 uur te slapen, vaak word het toch maar 5 of 6.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Hahahaha! Nou… Nee ik denk het niet. Maar ik probeer om er enigszins wat verandering in te brengen.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Haat is wel een erg sterk woord. Nee echt haten is het niet, maar ik kan die persoon maar heel moeilijk om me heen hebben.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Taksi Splash (:

Welk soort bed heb jij?
Nou bed is een groot woord.. Ik heb 2 twee persoons matrassen op de grond liggen omdat ik geen ruimte heb voor een echt bed :P

Hou je van de regen of haat je het?
Ik heb een haat/liefde relatie met regen. Ik vind het heerlijk om in de regen te lopen als het warm is, ik vind het gevoel wat je krijgt als het buiten regent en je lekker warm binnen zit ook heerlijk. Maar als ik door een dikke stortbui moet fietsen dan kan ik toch behoorlijk chagrijnig worden!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Het enige wat ik kan bedenken is een tatoeage laten zetten. Ik dacht eigenlijk dat ik dat nooit zou doen omdat ik best een pussy ben, maar heb het toch wel gedaan. Hij is dan misschien wel inimini maar ik vind hem geweldig!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Pff… ik denk toch nog best als een pessimist. Maar ik heb eigenlijk geen idee.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Sabrine, mijn andere beste vriendinnetje (:

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Volgens mij was dat Snow White and the Huntsman en dat was met een vriend.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja. Ik snap ook nog steeds niet dat ik dat heb laten gebeuren.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee. Dan zit ik met de rotzooi!

Heb je spijt van je vorige relatie?
Spijt van de relatie niet, ik heb er erg veel van geleerd. Ik heb er wel spijt van dat ik pas laat wilde inzien dat deze jongen de moeite niet waard was om zo lang verdrietig over te zijn.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Hmm… Het liefst een combinatie ervan. Maar als ik echt moet kiezen dan denk ik toch dat ik liever naar een concert zou gaan van een hele gave band dan naar de kroeg. Discotheken daar doe ik niet aan! :P

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja. Hoewel ik qua uiterlijk val op de tall, dark and handsome types word ik toch vaak verliefd op de jongens die me aan het lachen maken en die gewoon erg lief zijn. En om de een of andere reden zijn die altijd weer blond…

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik hoop het niet!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ja. Ik ben bijna altijd wel bezig met hoe ik eruit zie en kan uren spenderen aan make-up opsmeren. Ik ben gewoon heel bang dat ik er “lelijk” uitzie dus ja dan ga je al snel veel tijd besteden aan er proberen goed uit te zien.

Ben jij snel jaloers?
Ja, dat wel. Maar ik kan het goed bij mezelf houden en ga er niet vervelend van doen.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee ):

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ik mis een aantal mensen waar ik het ooit heel goed mee kon vinden en die ik nu (bijna) niet meer spreek.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn vader.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee niet echt, ik schiet wel spontaan in een lachbui.

Wat doe je morgen?
Ik heb nog geen idee wat de plannen zijn voor morgen, ik laat me lekker verassen.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, helemaal niet zelfs.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Yep, toch wel.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Hij zegt van niet. Ik geloof het alleen niet.

Houd je van suikerspinnen?
JA! Die zijn echt awesome!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Ik voer de laatste tijd te veel serieuze gesprekken. Ik denk dat dat met Jessica was, maar het was dan wel een goed serieus gesprek.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja gelukkig wel (:

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Overall was het toch best een dikke 8!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja en daar ben ik heel erg blij mee.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen zat ik waarschijnlijk Gossip Girl te kijken.

Wat is je stemming op dit moment?
Een beetje zenuwachtig maar vrolijk.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
De kat.. Oh persoon! Dan was het mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Hahaha ja! Maar dat is wel erg persoonlijk.

Met wie was je gisteravond?
Met mezelf…

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nope en dat was eigenlijk ook heel erg fijn.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ik denk dat dat meer aan het moment ligt. Natuurlijk vind ik het vet romantisch als de jongen me ineens verrast met een kus, maar andersom kan dat ook wel eens leuk zijn.

Heb je plannen voor dit weekend?
Yep! Ik vertrek zometeen voor een lang weekendje weg, hier ergens in Nederland. Ben pas maandag weer terug! 


Ik ga zelf niemand taggen want ik moet nu toch echt wel gaan! Maar als je hem wilt overnemen moet je dat gewoon doen en laat het vooral even weten in de comments. Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend en dan ben ik er hopelijk maandag weer met een Must Share.