BudgetBeauty

12.01.2011

Zalando.nl (Dutch post)


Ik denk dat er inmiddels al veel mensen zijn die gehoord hebben van Zalando.nl, de webshop voor schoenen. Dat is waar ze voornamelijk ook reclame voor maken.
Maar wisten jullie dat Zalando echt veel meer verkoopt dan alleen maar schoenen?
Je kunt er perfect shoppen voor een complete outfit inclusief make-up. Alles erop en eraan dus.



Dankzij Zalando heb ik echt veel nieuwe merken leren kennen, waaronder het merk Supertrash, wat stiekem best een leuk merk is. Ik zat een beetje door de merken heen te bladeren en de naam sprak me erg aan. Toen zag ik de kleding en de schoenen… Ik wil het! Helaas zit ik momenteel op een budget, maar ach dromen mag!

Waar ik natuurlijk echt helemaal blij van werd was het beauty gedeelte. Wat een mooie producten staan er tussen! Veel merken waar ik nog nooit van gehoord had, maar die volgens mij echt de moeite waard zijn om een keer te bestellen en uit te proberen.

En ehm.. Stiekem heb ik natuurlijk ook wat besteld. Je bent een beautylover (verslaafde?) of je bent het niet! Bestellen bij Zalando is ook echt heel erg makkelijk en snel en je hebt het binnen een paar dagen al in huis. Het betalen kan gewoon via iDeal, lekker simpel dus. 
Ook zijn er geen verzendkosten, wat het natuurlijk extra leuk (en verleidelijk) maakt.

Wat ik precies heb besteld ga ik jullie zeker nog laten zien, maar eerst alleen een snapshot van toen ik mijn pakketje net had geopend. Ik vond trouwens dat het echt heel goed verpakt zat. Er zat een luchtzakje in die alles gewoon netjes op zijn plek houdt, it looked pretty cool! 


Ja, mevrouw lipstick heeft weer lipsticks besteld! En een leuk kwastje om mee te kunnen smudgen. Ik heb de spulletjes inmiddels al eventjes in huis en ik ben er echt heel erg blij mee! I want more! 

Binnenkort kunnen jullie dus een paar artikels verwachten over de beauty spulletjes die ik besteld heb, inclusief looks. 

Hebben jullie al eens bij Zalando.nl besteld?

xoxo
Nana