BudgetBeauty

9.07.2011

Dutch Tag: Wat heb je liever?




Yaaay I got tagged :D
Vandaag maar weer eens in het Nederlands, wat voelt dit raar zeg.
Deze tag wilde ik al een tijdje doen maar het kwam er steeds niet van, totdat de lieve Sofie van Muffins at Tiffany's mij tagde.

De spelregels zijn simpel:


1. Vermeld en bedankt degene door wie je bent getagged
2. Beantwoord de vragen en niet smokkelen! Dus bij de vraag "Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor" mag je niet antwoorden als "dan maar geen wenkbrauwen, die kun je toch bijtekenen"
3. Tag een aantal andere beautybloggers die deze tag nog niet gedaan hebben. 






1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Ik heb hier een tijdje over nagedacht, maar ik kies toch voor geen wenkbrauwen. Mensen zeggen altijd dat ik
boos kijk, ik denk dat dit zonder wenkbrauwen wel mee zal vallen aangezien ik dan niet kan fronzen (: Plus.. welke vrouw wil er nu een dikke zwarte snor die permanent is? Ik absoluut niet!


2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Een hele moeilijke! Ik hou echt ontzettend van mijn nagels lakken, het is mijn therapie zeg maar. Dus om dit nu nooit meer te mogen doen zou voor mij een hel zijn. Maar het is mijn droom om eindelijk eens perfect mooie nagels te hebben. Toch denk ik dat mooie lange gezonde nagels minder leuk zijn om te showen als er geen mooi lakje op zit. Dus ik ga voor de zwakke ongezonde nagels, aangezien ik dat nu toch al gewend ben.


3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Easy! Lang haar tot op mijn voeten. Liever dat dan bijna geen haar, aangezien mijn haar echt mega belangrijk voor mij is. Daarnaast kan ik er wedstrijden mee houden: Wie kan het snelste foutloos vlechten? :P


weheartit.com
4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Bluh... Smokey eyes zijn niet echt mijn ding, ik heb ze wel gezien.. Maar om nu nooit meer oogschaduw of iets dergelijks te dragen vind ik ook zo cru. Dus dan maar de forever smokey eyes!


5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Heel erg rode wangen. Dit kan namelijk best charmant staan, als je het goed weet te spelen. Een grauw gezicht vind niemand leuk en je ziet er al snel erg ongezond (lees doods) uit. BAH!


6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Ik ga hier misschien veel mensen boos maken, of op hun tenen staan. Maar om eerlijk te zijn let ik er echt NOOIT op of een merk op dieren test of niet. Ik hou me er niet bewust mee bezig. Het is een pluspunt als ik het later op de verpakking zie staan, maar eerlijk gezegd maakt het mij niet veel uit. Dus dan maar cosmetics die animal tested zijn. 
Sorry lieve diertjes!


7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
De eerste, definitely! Liever gelige tanden maar een prachtig gebit dan het gebit wat ik nu heb. I hate my teeth!


weheartit.com
8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn. 
Ik zou gerust met een totally awkward make-up look naar school gaan. Ik vind dit toch wel een vreemde vraag, want als je met zo'n look de straat op gaat kun je verwachten dat mensen raar kijken. Meestal is dit zelfs een beetje de bedoeling. Dus ik zou daar niet raar van opkijken als anderen er raar van opkijken. Vroeger werd ik regelatig raar aangekeken als ik met black lippies over straat ging, I'm used to it.


9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladdert of het er  afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Again, easy. Elke dag opnieuw mijn nagels lakken zou echt een feestje zijn ^^ Ik doe dit sowieso al bijna elke dag. Ik raak namelijk behoorlijk snel uitgekeken op een kleurtje. Zolang je je nagels en nagelriemen goed verzorgd zou dit geen probleem moeten zijn. 


10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
I barely use bodylotion, ik heb het niet echt nodig. Maar ik hou er wel van om lekker te ruiken, dus ik kies voor de tweede optie.


11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Kinky kleurtje! Grijs word ik uiteindelijk toch wel, dus voor nu heb ik liever paars, groen, rood of roze haar (:


weheartit.com
12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Dan maar scrubben met suiker... Zolang ik het zachtjes doe zal er niet echt n probleem zijn neem ik aan. Maar nooit meer scrubben dat is echt geen optie!


13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Uitgelopen panda ogen! Hoerige lipliner vind ik echt verschrikkelijk, plus het is iets wat je zelf hebt aangebracht. Uitgelopen panda oogjes kun je nog afschuiven op de regen :P Daarnaast hou ik nog steeds wel van donkere kleuren om mijn ogen, dus waarom niet?


14. Nooit meer bij de parfumerie of nooit meer bij de drogist cosmetica kopen?
Pfff... Hoewel ik bijna nooit bij de parfumerie shop, weet ik wel dat dit echt kwaliteits producten zijn. Drugstore make-up kan daarentegen ook best goed zijn, als je maar goed swatched van te voren. Ik kies denk ik toch voor drogist/drugstore producten te blijven kopen, daar heb ik nu ook het meeste van en daar zal ik vaker en meer van kunnen kopen dan de producten bij de Douglas. Daarnaast kan ik altijd nog parfumerie producten vragen voor mijn verjaardag en kerst! (okay, dat is wel een beetje cheaten)


weheartit.com
15. De komende 1,5 jaar geen makeup meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Pffff...... Wat is dit voor vraag? Welke beauty lover zou nu z'n volledige stash inruilen voor €250?! Mijn stash is absoluut meer waard, alleen al aan emotionele waarde. Daar zit echt bloed, zweet en tranen in joh! De mogelijkheid om voor €250 meteen nieuwe producten te mogen uitzoeken is misschien erg verleidelijk, maar dan wacht ik liever gewoon 1,5 jaar met kopen. Zou me eigenlijk best goed doen denk ik! Dan zou ik namelijk veel meer schoenen kunnen kopen :P


En dat was hij weer (:
Dit keer ga ik de tag niet doorgeven aan specifieke personen, omdat het echt steeds moeilijker word om te zien wie welke tag al wel en niet gedaan heeft.
Dus bij deze wil ik jullie vragen om de tag over te nemen als je hem nog niet gedaan hebt. 



xoxo
Nana