BudgetBeauty

5.29.2011

Primark in Tilburg?! (Dutch!)

Even een kort artikeltje op de ontzettend brakke zondag.

Ik heb dit al wel vaker gehoord maar wist niet zeker of het waar was. Ik heb het net toch maar even voor de zekerheid opgezocht want ik hoopte dat het waar zou zijn. En ja hoor, als het goed is komt er een Primark in Tilburg. Goed nieuws dus voor de meiden (en jongens) uit het zuiden van 't land (:

Het artikel dat ik heb gevonden verteld dat er binnen nu en twee jaar en Primark zou komen, dit artikel is geschreven in 2010. Dus ik ben ontzettend benieuwd of dit daadwerkelijk zo is. Want ik moet eerlijk zeggen dat ik de Primark nu niet echt de moeite waard vind om helemaal voor naar Rotterdam te reizen. Dus als er hier daadwerkelijk in het centrum een Primark zou komen zou dat super relaxt zijn!

Ik kan er zo op de fiets naar toe en hoef niet super veel te betalen voor hele leuke accessoires, kleding en leuke tassen. Ik zeg ideaal! (: Want als ik er helemaal voor naar Rotterdam ga dan valt het vies tegen.


Nu is het nog steeds afwachten of het inderdaad gaat gebeuren, maar ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet.

Dit was het voor vandaag, het spijt me zeer maar mijn hoofd voelt behoorlijk leeg dus ik krijg er gewoon niet meer uit. Sunday, bloody Sunday!


Liefs,
Nana