BudgetBeauty

2.14.2011

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

Allereerst Happy Valentinesday! (beter laat dan nooit!)

De langverwachte review van de MaxFactor Lipfinity Lasting Lip Tint.
Inmiddels heb ik twee kleuren, omdat mijn moeder het geen fijn product vond (ze denkt dat ze te oude lippen heeft hiervoor.. wie weet?) Wat ik vooral leuk vind aan deze lippenstift is dat het daadwerkelijk een stift is. Het is ook meer een soort lipstain. Ik laat even de foto’s zien en daarna volgt mijn oordeel.



 08-Nice n Nude, 09- Passion Red

 Nice n Nude
 Nice n Nude met Vaseline
 Passion Red
 Passion Red met Vaseline

Het allerbelangrijkste waar je rekening mee moet houden met deze lippenstift is dat je hem moet aanbrengen op absoluut droge lippen. Zodra de stift in aanraking komt met een vette stof zoals lippenbalsem doet hij het niet meer goed. Mocht dit toch gebeuren (en dit las ik toevallig in de Elle) kan je hem even onder de kraan afspoelen. Dit zou ik alleen niet te lang doen, want ik weet niet wat het verder doet. 

Het product zelf vind ik echt heel erg fijn. Er komt veel kleur vanaf, vooral van de rode, en je kunt er heel makkelijk je lippen mee inkleuren. Het enige minpuntje is dat de zoete geur die je ruikt, die proef je ook. Als je het niet lekker vind zou ik vooral niet te vaak over je lippen likken. Het is een beetje een zoet smaakje, maar ik vind het niet echt lekker. Wat ik wel erg grappig vind is dat wanneer je iets van vaseline of gloss over de stift doet dat de kleur nog net iets feller wordt. Ook lijkt het of je lippen helemaal egaal zijn ingekleurd, zonder vaseline zie je toch wel wat imperfecties van je lippen.

De prijs kan eventueel een minpuntje zijn, hij kost namelijk €11,99
Deze stift is verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en Etos. Momenteel is er bij de Etos een aanbieding op deze lippenstift, hij kost nu €8,99! Dus mocht je geïnteresseerd zijn… Sla je slag ^^ 

Ik hoop dat jullie dit een goede review vonden, tips zijn altijd welkom.

xoxo
Nana

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn echt hele mooie kleuren, en inderdaad met vaseline eroverheen is het nog mooier!
    Ik wilde even zeggen dat ik je pakketje heb gekregen =D
    Thnx, de kleur is echt heel mooi en de stickertjes super schattig. En ook bedankt voor het lieve kaartje erbij!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel mooi uit zeg !! je hebt ook echt een mooie mond trouwens.
    Blijft deze lang zitten? Ik heb een aantal lippenstiften maar vaak komt mijn haar erin, of kom ik er perongeluk langs met mijn hand en eindig ik als de joker haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ziet er echt supermooi uit! Ik wil er denk ik ook wel een

    BeantwoordenVerwijderen