BudgetBeauty

1.21.2011

22.. that's all

Ja, alleen maar 22.

waar heb ik het over? Nou ik ga even een nagellak reviewen, maar helaas is dit een naamloze. Hij heeft alleen een nummertje en dat terwijl ik zo'n grote fan ben van leuke namen. Anyways, een lakje van een voor mij onbekend merk: Wild&More. Wie? Ja die...

Ergens rond de tijd dat ik nog spastisch op het laatste moment kerstinkopen aan het doen was kwam ik in een drogisterij waarvan ik heilig overtuigd was dat het een DA was. Niet dus, maar goed het leek er veel op. Deze drogist heette Ad de Jong.. Ad, DA is voor mij vrijwel hetzelfde. Ik was eigenlijk al jaren niet meer daar binnen geweest dus ik besloot toch maar even te kijken, in de hoop dat ze make-up verkochten die ik niet kende of wel ken maar moeilijk vindbaar is. En ja hoor, 3e rij achterin: een totaal onbekend make-up merk met alle kleuren van de regenboog en een bordje erbij waarop stond alles €2,50. Say what?!

Vooral de nagellakjes vond ik er erg interessant uitzien omdat ze echt zoveel verschillende kleurtjes hadden en best grote potjes. Een potje bevat 15ml voor €2,50, wat ik een goeie deal vind. Even voor de duidelijkheid: een Pieces lakje is €2,95 voor 10ml en een H&M lakje is €3,95 voor 9ml.
Ik heb uiteindelijk 3 lakjes meegenomen, waaronder eentje voor een vriendinnetje als kertcadeautje.
Vandaag de swatches van nummer 1, oftewel nr. 22



Okay op deze foto's komt het lakje niet helemaal tot zijn recht, hoewel je de glitters wel goed kunt zien.





Op deze foto's is he al iets beter, maar in het echt is het een en al roze en glitter en woooeeeeh!
Roze is niet echt mijn favoriete nagellak kleur, maar alles wat glittert daar hou ik van.
Door naar de kwaliteit van het lakje, want die is ook belangrijk.
Hij smeert goed, dat is iets waar ik erg blij mee ben. De kleur is alleen niet erg dekkend, want op de foto's draag ik zo'n 4 tot 5 laagjes. Maar ik denk dat dit lakje het ook vooral goed doet over een saai roze lakje heen om hem net wat specialer te maken.

Al met al geef ik dit lakje een eervolle plek in mijn nagellakstash. Ik ben erg blij met mijn vondst! (:

Zijn jullie al bekend met dit merk?

xNana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten