BudgetBeauty

1.24.2011

Shoplogje Zaterdag 22/01/2011

Vandaag wil ik jullie de spulletjes laten zien die ik zaterdag gekocht heb.

Ik ben eerst naar de Douglas geweest omdat ik toch heel graag een crème wou hebben waar ik een testertje van had, maar helaas was ik vergeten hoe de crème heette.. In plaats daarvan ben ik naar huis gegaan met een setje van het 3-stappen programma, in de hoop dat dit mijn huid ook zou verbeteren.


Dit is het programma voor de gemengde vette huid en die ga ik natuurlijk uitvoerig testen, dus wanneer ik het langer heb gebruikt zal ik daar ook een artikeltje over maken. Het setje koste €30,- maar omdat er nu 10% korting is op een hele hoop producten, waaronder dus clinique, koste het maar €27,- Okay niet bepaald budget, maar omdat ik merkte dat de Clinique producten toch best goed werken wou ik het een kans geven. En stiekem heeft mijn moeder het voor mij betaald haha.

Daarna ben ik even de Etos binnengelopen en ook daar vond ik wat ik zocht.


De voornaamste reden waarom ik deze wilde proberen is omdat deze "littekens vervaagt" zoals op de verpakking staat en zoals ik op een aantal blogs had gelezen. Dus deze ga ik ook een tijdje uittesten om te zien of hij werkt. De geur vind ik in ieder geval echt heerlijk dus ik zal hem alsnog gebruiken, of hij nou echt littekens vervaagd of niet. Deze fles koste €4,89

Daarna een bezoekje aan de Tuinen, want die zit nu al een tijdje ook in Tilburg *yay* en daar had ik even rondgesnuffeld tussen alles eigenlijk. Ik zag dat de Freeman producten in de aanbieding waren en toen heb ik na lang rekenen, ruiken en lezen besloten dat ik het goedkoopst uit was met deze scrub van Freeman (ik wou eigenlijk eenzelfde scrub meenemen van een ander merk)

Dit masker is van €4,99 naar €3,74 gegaan. Maar ik probeerde het masker diezelfde avond uit en het brandde als een gek op mijn gezicht. Ik wist niet hoe snel ik het af moest spoelen! Mijn huid was niet rood erna dus ik weet niet of het nou zo hoort of dat dit gewoon k*tspul is... Dus als iemand van jullie hier ervaring mee heeft, let me know!

Natuurlijk ben ik langs de Kruidvat gegaan, hoe kan het ook anders? Ik heb me goed in kunnen houden en ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten (:

Van mama gehad, geen idee van de prijs
 Deze had ik van mijn lieve mama gehad, omdat ze zelf een mascara moest hebben wou ze deze voor mij erbij kopen (: Lief he! Ik heb hem al geprobeerd en ik ben er erg blij mee. De prijs weet ik niet maar het is Catrice dus sowieso niet duur. Ik wilde deze al een tijdje proberen dus ben erg blij dat ik hem nu heb.

1+1 gratis, dus €6,99 ipv €13,98
Ik had het al in het krantje zien staan dat nu op de Rimmel nagellak 1+1 gratis was en toen wist ik gewoon dat ik het blauwgroene lakje moest halen, omdat ik die al heel lang wil maar ik de prijs nooit zo leuk vond. Nu heb ik lekker 2 mooie lakjes voor de prijs van 1 en dan vind ik het zeker de moeite waard. De donkere heet Deliciously Dark en de andere heet Sky High. Helaas zitten die potjes helemaal volgeplakt met plakband en zo'n gigantische sticker die er bijna niet af gaan, maar je kan niet alles hebben he!

Deze was €1,79
En als laatste een zwarte nagellak. Ik heb hem niet specifiek gekocht omdat hij van de LE lijn is, maar gewoon omdat hij zwart is. De zwarte nagellak uit de standaard collectie daar was ik niet zo tevreden over (maar die heb ik ook al 200 jaar geleden gekocht toen mijn make-up en nagellak nog vrijwel uit alleen zwart bestond, net als mijn kleding) en misschien hebben ze die inmiddels wel verbeterd? Maar ik vond dit flesje er toch wat leuker uitzien en meestal zijn spulletjes uit een LE lijn toch net iets beter.

Bij de Xenos heb ik trouwens echt een heel lief sleutelhangertje gevonden die ik ook even wil showen.


Een lieve kleine geisha! Isn't she cute?! Hij was maar €1,29 dus die kon ik niet laten liggen. Inmiddels ben ik ook al een aantal sleutelhangers verloren dus deze mag mooi de lege plekjes opvullen.

Als jullie nog reviews/swatches willen zien dan hoor ik het graag. U vraagt, wij draaien! (:

xoxo
Nana

2 opmerkingen:

  1. Superrr leuke shoplog ben benieuwd naar die clinque 3 stappen plan haha :P

    liefs Bianca
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het al uitgebreid aan het testen ^^

    BeantwoordenVerwijderen