BudgetBeauty

1.21.2011

Catrice Absolute Eyecolor

Vandaag wil ik het even hebben over de Catrice mono oogschaduws.
Sinds de vernieuwing van de Catrice lijn vind ik dat ze echt super leuke en goeie producten verkopen.
De mono oogschaduws zijn daar zeker een onderdeel van!
Okay, niet elke kleur is even mooi en niet elke kleur is even gepigmenteerd, maar voor een budget merk zijn ze echt hartstikke goed. Ik heb tot nu toe maar drie kleurtjes en die zal ik jullie even laten zien.


Even voor de duidelijkheid, het bovenste deel is zonder flits, het onderste deel met. Het onderste deel is ook het meest kleurecht, dus zo zien de kleuren er ongeveer uit. Okay, wel een klein beetje minder fel maar dit is echt het meest realistische wat ik jullie kan geven. 




Op de swatchfoto's is de pigmentatie duidelijk te zien. Grey's Philosophy is een erg licht kleurtje waar net niet genoeg pigment van af komt om echt op te vallen. Heidi Plum is een erg donkere kleur die tussen paars en bruin in zit, maar het meest naar de paarse kant zit. Erg goed gepigmenteerd, ook wanneer ik de kleuren van mijn hand veeg zie ik hem nog zitten. Pink Rock Super Star is een erg felle kleur die ook zeer goed gepigmenteerd is. Ik ben niet zo van het roze normaal, maar omdat deze erg goed gepigmenteerd is en niet rood word op je huid is dit echt een blijver! Ook bij deze is het zo dat, na het afvegen van de poeder, ik nog steeds de kleur op mijn hand zie zitten. De kleuren zijn allemaal mat en vooral GP en HP passen erg goed bij elkaar. Vandaar dat ik die ook samen heb gekocht. PRSS heb ik later gekocht omdat het de perfecte kleur was voor bij mijn nieuwjaarslook (waarvan ik echt ontzettend baal dat ik daar geen foto van heb gemaakt!!)

Ik heb nog meer kleuren van deze collectie op mijn Wishlist staan:
- 010 Sunny, We Love You
- 040 In The Army Now
- 070 Mr. Copper's Fields
- 080 Go, Charlie Brown
- 140 The Captain of the Black Pearl
- 250 Swimming with Dolphins
- 310 Lobster-Lobby.com

Until next time!

xNana

2 opmerkingen: