BudgetBeauty

2.17.2011

Fave Funny Websites

Ik wilde vandaag met jullie een paar websites en youtubers met jullie delen die ik bijna dagelijks bezoek.
Zoals iedereen hou ik ervan om te lachen en dit zijn echt goede sites. Je moet wel redelijk goed engels kunnen voor de meeste maar alsnog zitten er een paar bij die gewoon leuk zijn voor iedereen,

http://weheartit.com/entry/7207619

Allereerst: Damnyouautocorrect!
Hier staan allemaal smsjes op van mensen die een iPhone hebben en hun autocorrect hebben aanstaan.
Soms komen er echt hele hilarische dingen uit! Deze site moet je zeker even bekijken!! Hiervoor moet je wel redelijk Engels kunnen om alles te begrijpen, maar niet voor alles.

Natuurlijk staat Failblog er ook bij! Hier staan echt verschillende dingen op van foto's tot filmpjes.
De grootste fails komen voorbij en wat is er nou leuker dan te lachen om andermans fails?

Via failblog staat er ook een link bij naar Poorly Dressed. Hier staan echt de meeste lelijke outfits op die je je maar kunt voorstellen! Je zult je regelmatig afvragen wat er mis is met de personen die deze kleding aantrekken. Absoluut de moeite waard om te bekijken dus!!

Seriously?!

Ook een hele belangrijke is Failbook, ook te bereiken via Failblog. Hier staan allerlei Facebook dingen op, voornamelijk achterlijke facebookstatus en comments hierop. ook hiervoor is het wel handig als je Engels redelijk beheerst.

I can has cheeseburger is ook een leuke, vooral als je van katten houdt. Hier staan leuke foto's op met wat teksten erbij. De meeste zijn wel okay, maar van sommige heb ik toch ook echt flink in een deuk gelegen. Je hebt hier ook een versie van met hondjes, namelijk I has a hot dog. Hetzelfde verhaal als met de katjes.



Als je op Failblog bent moet je maar eens helemaal naar beneden scrollen. In het grote blauwe vlak staan nog allerlei links met grappige dingetjes. 

Op naar Youtube!!

Ray William Johnson voor degene die hem nog niet kennen. Hij reviewt grappige en aparte filmpjes en daar zitten soms echt de raarste dingen bij. Natuurlijk is niet alles halarious, maar ach, het is zeker een leuk tijdverdrijf om naar te kijken!

It's Kinglsey Bitch is echt een grappig ventje. Hij bitcht echt over vanalles en nog wat en ik vind het heerlijk! Niet iedereen vind dit leuk natuurlijk, maar ik zet hem er toch bij. Zijn laatste filmpje gaat over Grenade van bruno Mars en hoewel ik dit echt een mooi nummer vind moet ik toch wel lachen om sommige dingen die hij erover zegt.

JarmaineTV is een vlogchannel van een youtubeguru. Ik zal niet zeggen dat ze hilarisch is, maar ze heeft gewoon iets wat het leuk maakt om naar te kijken. Hier ook een link naar haar beautychannel. Het is gewoon een spontane, vrolijke meid die gewoon lekker zichzelf is. Soms vind ik dat gewoon leuker dan iemand die steeds een beetje stijf voor de camera zit uit te leggen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik deze sites met jullie deel (:
Als jullie nog leuke sites of youtubers weten, laat ze dan vooral achter bij de comments!!!

xoxo
Nana

12 opmerkingen:

  1. OMG ik lig in een deuk om al die smsjes die door autocorrect worden veranderd. Iphones denken wel door zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja die vind ik ook echt het leukst ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha ik check aaaaaaltijd failblog & damnyouautocorect! maar poorly dressed is ook altijd geweldig hahaha. itskingsleybitch is ook heel grappig, hij neemt alles zo lekker serieus.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha geniale websites! Damnyouautocorrect en Icanhascheezburger bekijk ik ook dagelijks. Photobomb is ook ontzettend leuk! : http://thisisphotobomb.memebase.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke websites!
    Bij autocorrect zijn er vaak zulke domme dingen! Echt grappig altijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha that cat picture is too cute! im a cat lover!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ze nu even allemaal bekijken! Gelukkig versta ik Engels heel goed =D
    RWJ ken ik, hij is echt grappig en praat echt snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha and he's like he gave her all he had and she tossed it in the trash..she tossed it in the trash
    Hij is echt grappig, ik vind hem geweldig!! kende 'm niet
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Excuse me dat ik nog een reactie plaats
    deze video
    http://www.youtube.com/watch?v=2hHbXvwn1ew
    Ik heb echt tranen gelachen als hij eminem na doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Beautista haha die was echt genius! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love FailBook as well! Really funny statuses :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind Shane Dawson grappig, je kunt zijn filmpjes vinden op youtube

    BeantwoordenVerwijderen