BudgetBeauty

1.30.2011

Quicky!

Vandaag een korte nagellak post over een lakje wat ik al een hele tijd in mijn bezit heb.

Het gaat om het lakje Moody Model van H&M, die ik heb gekocht toen de potjes net vernieuwd waren.
Sommige van jullie zullen het lakje wel kennen, maar ik heb er nog niet zoveel reviews van gezien.

Het is een creamy lakje en heeft echt een prachtig groen blauwig kleurtje. Een kleur die ik nog niet in mijn stash had en dus de moeite waard was om mee te nemen. Hij lakt echt heel goed en dekt helemaal perfect na 2 laagjes.  De droogtijd is wat mij betreft goed. Hij droogt vrij snel en daar ben ik erg blij mee want ik kan niet lang stil zitten. Op naar de foto's!

Met flits

Zonder flits
Okay ik heb het niet echt netjes gedaan, maar ik had haast en heb ook maar 1 hand gelakt. Super Classy! (:

Laat de eerste foto je niet misleiden, zo fel is het kleurtje absoluut niet! Foto 2 is genomen voor het raam dus met direct licht van buiten. Dit lijkt al veel meer op het echte kleurtje in het potje. Hij is mooi donker, maar niet te donker waardoor het steeds zwart lijkt binnenshuis. Een fantastisch lakje, goeie kleur en kwaliteit voor maar €3,95! Maar H&M lakjes zijn over het algemeen toch wel van goede kwaliteit  dus daar hoef je al niet aan te denken als je er eentje wilt kopen ^^

Wat denken jullie? Zijn het nagellak potjes of flesjes? I'm a little lost.. En wat vinden jullie van H&M lakjes?

3 opmerkingen:

  1. You have the best colours ever! Would love to see your whole collection :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Gertrude
    I'm still looking for something to put my stash in, since everything I have is getting too small :P as soon as I have that I will make a video about my stash ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb ik ook, zeker een favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen