BudgetBeauty

1.31.2011

China Glaze

Zoals jullie aan de naam van mijn blog kunnen zien gaat deze voornamelijk over budget make-up. Maar ik kon het toch niet laten om China Glaze nagellakjes aan te schaffen.. (Tsja verslaving he)

Inmiddels heb ik 4 lakjes, waarvan ik er maar eentje heb besteld op internet. Ik vond het al heel wat dat ik een aantal China Glaze lakjes had gevonden in een winkel dus toen moest ik ze wel kopen he! Ik heb ze natuurlijk niet allemaal tegelijk gekocht. En die ene kleur die ik heb besteld moest en zou ik gewoon hebben!



Go Go Pink & Fairy Dust

Ruby Pumps & Golden Enchantment

Mijn meest favoriete lakje? Ruby Pumps natuurlijk! En daarna komt Fairy Dust, want die glitters zijn simpelweg gewoon gawjuz! Golden Enchantment vind ik op zich ook wel mooi, maar Fairy Dust vind ik toch net iets mooier. Ik vind het wel ideaal omdat Fairy Dust vooral mooier staat bij "koele" lakjes terwijl Golden Enchantment weer mooier is bij "warme" lakjes. Go Go Pink vind ik eerlijk gezegd niet geweldig. Hij is erg sheer en heeft dus veel laagjes nodig, maar hij droogt echt ontzettend langzaam en dat werkt niet samen met veel laagjes aanbrengen. Het kleurtje vind ik wel erg mooi, heel schattig, maar ik gebruik hem liever niet.

Over het algemeen vind ik de China Glaze lakjes erg fijn, maar er zit verschil in de lakjes qua droogtijd. Het ligt er ook aan hoe sheer een lakje is. Hoe meer laagjes je nodig hebt, hoe langer het duurt voor ze droog zijn natuurlijk. Ik ben erg blij met mijn lakjes en ik heb er nog veel meer op mijn wishlist staan, maar ik hou het rustig en ik zie wel hoe en wanneer ik eraan kom.

Hebben jullie ook China Glaze lakjes? En zo ja, wat vinden jullie ervan?

xoxo
Nananana

2 opmerkingen:

  1. Jaa China Glaze! <3 :D
    Op zich vind ik de prijzen van China Glaze nog meevallen, ik bestel meestal meerdere tegelijk en dan valt het qua verzendkosten ook wel mee enzo (omgerekend dan :P)
    Fairy dust staat al lang op mijn wishlist...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die roze is mooi! Word tijd dat ik mijn eerste china glaze aan ga schaffen :D
    Leuke blog heb je! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen