BudgetBeauty

3.03.2011

The secret Swords(wo)man...

Sorry! Ik zou gister al mijn look online moeten zetten maar ik was zo inspiratieloos dat ik gewoon nergens toe kwam. Heel frustrerend! Maar hij is er nu toch nog gekomen, net op tijd voor morgen ^^






Nou dit is het dan. Zorro..lientje? Anyways... Een simpele winged eyeliner en een aantal laagjes mascara, voor het geval het masker af mocht gaan. Een knal rode lipstick met matching lipgloss. En klaar. Een echt strijder draagt natuurlijk geen kilo's make-up op haar gezicht. Waarschijnlijk zelfs helemaal niks, maar dat kan ik toch niet hoor. Ja ik heb een zwaardje ^^ Hartstikke cool natuurlijk. Je het is geen echte Zorro outfit, maar dat was nog behoorlijk lastig bij elkaar sprokkelen!

Ik heb er in ieder geval super veel zin an! Ik ben alleen bang dat jullie de komende... 5 dagen niet veel van me zullen horen omdat ik 's avonds al vroeg vertrek en overdag nog in me nest lig (A) Maar ik zal wel nog foto's laten zien van de volledige outfits and wat foto's van tijdens carnaval (: So prepare!

xoxo
Nana

4 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel mooi!!
    Waar heb je dat maskertje vandaan??
    Ik wil ook zo graag een mooi masker =(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maar denken: wat gaat ze doen? Maar in het Zuiden vieren ze natuurlijk carnaval! Haha veel plezier, én een mooie look meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, je wenkbrauwen zijn inderdaad goed zo! Je hebt dat denk ik ook niet nodig om te verven (tenzij je het persé zou willen). Maar die van mij zijn echt te licht tegenover mijn huidskleur als ik er niks mee doe :O (vind ik). Thnx voor je antwoord, maar ik zou niet weten hoe ik het moet maken haha! Even googlen :P Die van jou is écht mooi & apart.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, leuk zo'n winkeltje! Ik zal vandaag eens goed gaan zoeken hier in de Stad.
    Echt super lief dat je dat wilt doen! Maar het hoeft echt niet hoor, en ik denk ook dat het dan niet voor zondag hier is :O
    Als ik vandaag zelf niets vind, dan doe ik volgend jaar wel iets leuks met een masker!
    Maar toch bedankt =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen