BudgetBeauty

2.26.2011

What the hell happened?

Het begon allemaal toen ik ging oefenen voor mijn carnavals makeup.
Ik kwam er al snel achter dat het maskertje wat ik had gekocht niet erg fijn in gebruik is. De gaten voor de ogen zijn net te smal waardoor het bijna nutteloos is om make-up op te doen, en ik kan echt niet zonder spectaculaire oog makeup! Dus ik begon het maskertje over te tekenen op mijn gezicht en deze lekker in te kleuren, gewoon om te kijken of het zou werken. Dit ging best redelijk, het was niet perfect natuurlijk maar gewoon een klein opzetje om eens te kijken of het me überhaupt zou lukken.



Ik was redelijk tevreden over het resultaat en besloot om het er maar af te poetsen. Ik dacht eerst even snel met een make-up doekje erover voor ik met facewash aan de slag ga, dan zal het wel makkelijker gaan.
Maar toen ik eenmaal aan het poetsen ging met de doekjes werd er een heel nieuw idee geboren. Kijk hier naar het ... zeer aparte resultaat.




Holy Crap, what the hell hapened?! Juist, dat was mijn eerste gedachte ook. Kort daarna had ik ineens echt een geniaal idee (ja, dat vond ik zelf dan..) Mijn derde outfit voor carnaval was geboren. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet, wordt het een zombie, of toch gewoon een dode vrouw? Haha, een beetje creepy maar dat moet kunnen toch ^^ Waarschijnlijk ga ik voor de zombie look, omdat ik zombies nu eenmaal super gaaf vind. Ik wil namelijk al heel lang als zombie gaan, maar ik dacht niet dat ik die make-up zou kunnen doen.

I don't think I've ever looked this pretty before in my life! (A)

Ik zal binnekort ook bekend maken wat mijn andere outfits zijn, maar misschien dat jullie naar aanleiding van de eerste 2 foto's al 1 outfit kunnen raden?

Hebben jullie nog ideetjes om mijn "Zombie Look" verder af te maken?

Liefs,
Scary Nana

7 opmerkingen:

  1. Haha leuk om die transformatie zo te zien! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha lekker trashy! Ideeën om je zombielook af te maken? Vantevoren je gezicht een beetje grauwig maken, zodat je er meer "dood" uitziet. Haha dit klinkt best stom zo! En misschien wat kapotte kleding? En je haar heel erg door de war! Hopelijk heb je er wat aan, het zijn niet zo'n heel bijzondere ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Iedereen: Dankje allemaal voor de leuke comments (: En Manon, dank je voor de tips ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit! Het lijkt op die ene man uit badman ofzo. Die clown-achtige geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha echt geniale foto's op het laatst..
    Je lijkt daar iid op die uit badman, heath ledger!!

    BeantwoordenVerwijderen