BudgetBeauty

1.04.2011

Primark

Bonsoir! (toch?)

Vandaag ben ik dus naar de Primark geweest in Rotterdam. En wat een hel was dat!
Ik ben om half 10 van huis vertrokken om in Tilburg de trein van 10u te hebben. Dan zou ik dus om 10.45u op Rotterdam CS aankomen en daar de trein moeten pakken naar Rotterdam Alexander en daar zou ik rond 11.00u aankomen. Dat had ik dus helemaal mooi gepland (:

Toen kwam ik dus vast te zitten op station Dordrecht omdat de treinen tussen daar en R'dam niet meer reden.
Te gek! Dan maar met de bus? Die gaan niet rechtstreeks naar R'dam CS :S
Ik ben door de bus afgezet in een of andere straat in the middle of friggin no where, daar moest ik op een bus wachten naar R'dam Zuiderplein... Waar is dat in godsnaam?! Vanuit daar weer met de bus naar R'dam CS en toen kon ik pas met de trein naar Alexander.... In plaats van dat ik de geplande 11.15u bij de Primark zou zijn was ik er dus pas om 13.30u.... Yippie ):



Nou de Primark was voornamelijk druk en irritant en qua kleding viel het echt vies tegen. Ik dacht echt "Heb ik hier ou zoveel voor omgereisd?" Maargoed ik ben natuurlijk wel naar huis gegaan met een paar leuke spulletjes waaronder een superawesome pyjama! ^^ Maar die laat ik morgen zien in een shoplogje ;)
Ik zit eraan te denken om deze te filmen, ik weet alleen nog niet hoe ik dat wil gaan doen :P

Wat ik trouwens wel echt fijn vind aan Primark is dat ze ook grotere maten verkopen en niet alleen maatje model, want daar heb ik geen zak aan haha. En de kleine dingetjes zoals de accessoires zijn ook echt super leuk en cheap, dus dik voordeel! *thumbs up*



Morgen dus een shoplogje (:

xNana

Pyjama preview!!

3 opmerkingen:

  1. zooooo !!
    Dat is heel erg Kut .
    Ik woon er zelf 10 minuten vandaan maarja dan is het ook niet meer leuk want je gaat dan te veel derheen haha dus gaat het tegen vallen ik hoop dat je toch leuke dingen heb gekocht en het niet al te druk was:p

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat is echt balen.. Ik ben benieuwd naar je shoplog haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd wat met de ns!
    Ik ben pas 2 x naar de primark geweest, vanuit venlo en toen had ik ook zoiets van heb ik hier zo ver voor gereist, qua kleding had ik er ook niets gevonden alleen maar sieraden en schoenen! tassen hadden ze ook wel leuke.
    Hoop dat de volgende x als ik ga dat ze leuke kleren hebben!
    x

    BeantwoordenVerwijderen