BudgetBeauty

1.06.2011

H&M Bestelling

Hi guys ^^

Vandaag kreeg ik een leuke verrassing waar ik erg van opvrolijkte aangezien ik een beetje grieperig ben.
Mijn bestelling die ik een tijdje terug bij H&M had geplaatst is vandaag binnengekomen (:

Ik had twee rokjes besteld (precies dezelfde, omdat ik dat soort rokjes vaak draag), een ketting en een lipstick. Die lipstick wou ik eigenlijk niet echt omdat ik andere kleuren wilde, maar aangezien dit nog de enigste lipstick is die H&M nog verkoopt heb ik het toch maar gedaan. Trouwens, zonder die lippenstift kon ik mijn bestelling niet afronden omdat je een bepaald bedrag moet hebben blijkbaar. Maar ik laat even de foto's van internet zien, behalve van de ketting want die staat niet meer online.

Don't make me blush

Het perfecte rokje!
Dat rokje heb ik dus dubbel besteld, omdat ik het liefst rokjes en jurkjes draag. Soms heb ik dan een leuke outfit in mijn hoofd maar dan is bijvoorbeeld het truitje net te kort als jurkje, daar zijn dit soort rokjes dus echt perfect voor (: Maar even een beschrijving van de ketting, waarschijnlijk zullen de meeste van jullie hem wel kennen (hoop ik :P) Het is een ketting met verschillende kettingen eraan waaronder een grote en een kleine parelketting, een grote en kleine zwarte kralenketting en een grote en kleine gouden ketting. Hij is behoorlijk zwaar trouwens, dus ik ben benieuwd of ik dat ook ga voelen om mijn nek haha ^^

De lipstick is van €6,95 voor €4,95 gegaan. De ketting was van €14,95 voor €7,95 en aangezien ik die al heel lang wilde hebben vind ik dit een goede deal. Het rokje is €4,95 wat de normale prijs is, lekker goedkoop dus ^^

Zijn er trouwens dingen die jullie graag van mij willen zien, zoals sieraden collectie, make-up stash? Zeg het maar hoor, ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen (:

xNana

UPDATE: Ik heb net een rokje gepast en het is echt veel te groot! Voor het eerst in jaren is er iets van de H&M te groot voor me :P Helaas moet ik de rokjes dus terug sturen en een kleinere maat nemen, maar ik heb nog niet echt een idee hoe het werkt dus dat ga ik maar eens uitvogelen.

1 opmerking:

  1. Oooooh dat rokje van h&m is zo fijn! Wist niet dat ze die weer hadden in de shop! *bestelt*

    BeantwoordenVerwijderen