BudgetBeauty

12.12.2010

Fake but lovely!

Een paar dagen geleden was ik bij de Action om wat kerst-inkopen te doen.
Ik vind het heerlijk om tussen al de spullen daar te snuffelen en dan uiteindelijk echt iets leuks te vinden.
Bij de make-up was ik ook best aangenaam verrast dat er een een pakje lag met 3 verschillende paar nep wimpers voor 80 cent!(nouja €0,79 dan) En het zijn echt hele mooie wimpers!






De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon omdat nu mijn leen camera ook niet meer meewerkt (stom ding!)
De middelste wimpers vind ik echt het mooist! Lekker dramatisch maar niet te overdreven.
Nu moet ik alleen nog uit zien te vogelen hoe ik ze het beste op krijg want tot nu toe heb ik geen goeie ervaringen met nep wimpers ): ah well... Ik zal er nog een paar plaatjes bij doen van mooie looks met Fake Lashes gewoon omdat ik het leuk vind.





Ik wil absoluut ook nog wimper met veertjes, die vind ik ook echt supergaaf! De zebra wimpers zien er ook gaaf uit maar is niet iets wat ik snel zou dragen denk ik.


Do you guys like fake lashes?
Any tips for me how to put lashes on properly? (A)

xNana

1 opmerking:

  1. I have never tried fake lashes .. I think that if you find a good mascara which manages to elongate and voluminize your lashes, you won't need falsies! But that's just my opinion :) xx

    BeantwoordenVerwijderen